فراموشی پسورد ساخت اکانت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
قبلا اکانت ساخته ام !

مطالب پیشنهادی

Suggested Content

پیوستن چهار بازیگر جدید به فیلم ترسناک Scream 6

آروین جاقی یکشنبه 29 خرداد 1401 0

پارامونت پیکچرز از اضافه شدن ۴ بازیگر جدید از جمله لیانا لیبراتو و جک چمپیون به جمع بازیگران فیلم Scream 6 خبر داده است.

ماه بهمن گذشته بود که پارامونت رسما از ساخت فیلم Scream 6 خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران جدیدی به فیلم جیغ 6 اضافه شده‌اند. لیانا لیبراتو با سابقه بازی در فیلم The Best of Me و فیلم If I Stay، جک چمپیون با سابقه بازی در فیلم Avatar: The Way of Water، دوین نکودا با سابقه بازی در سریال Ginny & Georgia و جاش سگارا با سابقه بازی در سریال She-Hulk: Attorney at Law، چهار بازیگر جدیدی هستند که قرار است در قسمت جدید فیلم Scream بازی کنند.

لیانا لیبراتو، جک چمپیون، دوین نکودا و جاش سگارا

ملیسا باررا، جاسمین ساوی براون، میسون گودینگ، جنا اورتگا، هیدن پنیتیر و درموت مالرونی از جمله بازیگرانی هستند که برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Scream 6 باز خواهند گشت. متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت، کارگردان‌های فیلم Ready or Not و فیلم Scream که به تیم The Radio Silence شهرت دارند، برای کارگردانی فیلم Scream 6 باز خواهند گشت. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جیغ 6 بار دیگر بر عهده جیمز وندربیلت و گای بوسیک، نویسنده قسمت جدید فیلم جیغ گذاشته شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Scream 6 قرار است از تابستان امسال آغاز شود. فیلم Scream 5 که در دی گذشته روی پرده رفت، تاکنون بیش از ۱۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۸۱/۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۵۸/۴ میلیون دلار در بازار بین‌المللی می‌شود. موفقیت تجاری فیلم ترسناک جدید جیغ باعث شد تا پارامونت در همکاری دوباره با اسپای‌گلس به ساخت دنباله این فیلم ترسناک چراغ سبز نشان دهد که البته نو کمبل قرار نیست در فیلم Scream 6 بازگردد.

قسمت ششم فیلم Scream در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

مطالب مرتبط

Related posts

دیدگاه های مطلب

Comments 0
کد امنیتی رفرش