فراموشی پسورد ساخت اکانت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
قبلا اکانت ساخته ام !

مطالب پیشنهادی

Suggested Content

بیوگرافی سریال Arka Sokaklar

آروین جاقی چهارشنبه 31 شهریور 1400 0

آرکا سوکاکلار (به انگلیسی: Back Streets) یک مجموعه جنایی تلویزیونی طولانی مدت در کانال D است که پخش آن در ژوئیه 2006 آغاز شد. این سریال در 15 فصل متوالی خود با وجود انتقادات تلویزیونی به یک داستان موفق تبدیل شد  برای خطاهای پیوستگی/منطقی ،  توانایی های ابرقهرمانی شخصیت های اصلی ،  استفاده بیش از حد از خطوط گفتگو و استفاده بیش از حد از زوم.
شخصیت ها
بازیگران شخصیت قسمت یادداشت ها
Zafer Ergin Rıza Soylu 1- سرپرست ارشد (درجه 4) اداره پلیس استانبول ، بخش نظم عمومی. یک پلیس با تجربه و موفق. او سرپرست تیم خود است و توسط هم تیمی هایش Rıza Baba (بابا رضا) نیز نامیده می شود.
üzgür Ozan Hüsnü Çoban 1- بازرس ارشد. به عنوان بازرس به این تیم پیوست. یک پلیس بسیار موفق که اغلب از طرف پلیس جوایزی دریافت می کند. او دارای یک خانواده بزرگ شامل یک زن ، 5 فرزند و همچنین عمه همسرش است. با وجود زندگی سخت در استانبول و مشکلاتی که همسر یا پسرانش برای او ایجاد می کنند ، او هرگز از زندگی دست نمی کشد. او در کنار رزا و مسوت یکی از اعضای اصلی تیم است. او به عنوان بازرس اصلی تیم ارتقا یافت.
Şevket Çoruh Mesut Güneri 1- بازرس. او در نیروهای ویژه به عنوان متخصص بمب در برابر تروریسم در شرق خدمت کرد و به دلیل عوارض جانبی ماموریت خود با ضربه روحی به استانبول بازگشت. اگرچه او در حرفه و زندگی خصوصی خود سختگیر است ، اما در بین خانواده یا تیم کاملاً دوستانه و تا حدودی کنایه آمیز است. او دارای پسری به نام تونچ است که او را بزرگ کرده است و هنوز هم به تنهایی بزرگ می شود. مانند حسنا ، او یکی از قدیمی ترین اعضای تیم است.
Çağla Kubat Elif Doğan Bahadır 126-209 بازرس پیوستن دیرهنگام تیم. او 1 سال با این تیم کار کرد. پدرش سرپرست بازنشسته در اداره پلیس استانبول است. او با بازرس سینان بهادر نامزد کرد. او در روز عروسی اش مورد حمله جنایتکاری قرار گرفت که چاقو را به شکمش وارد کرد و بعداً به دلیل خونریزی شدید در بیمارستان جان سپرد.
Gamze Özçelik Zeynep Akyüz Ateş 1-126 ، 210-292 بازرس. پلیس جوان. پدرش یک معتاد و پلیس سقوط کرده بود. او همسر بازرس مورات آتش بود. او قبلاً در اداره پلیس آنکارا خدمت می کرد. پس از ورود به استانبول ، او ابتدا به عنوان یک راننده سرعت عمل می کرد ، اما بعداً به تیم بازگشت و با مورات متحد شد. او در حین درگیری مسلحانه از ناحیه گوش مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بعداً به دلیل خونریزی مغزی جان خود را از دست داد.
Uğur Pektaş Murat Ateş 1-125 ، 173-336 ، 377-383 بازرس. یک پلیس موفق او با بازرس زینپ آکیوز ازدواج کرد. او تیم را ترک کرد و به عنوان رئیس امنیت در کنسولگری ترکیه در لندن خدمت کرد. بعداً او با همسرش طلاق گرفت و به تیم بازگشت. او هم جاه طلب است و هم در کار خود سخت کوش است. اگرچه او کاملاً زیبا به نظر می رسد ، اما اگر عصبانیت خود را از دست بدهد ، ممکن است مشکل ساز شود. پس از مرگ همسرش در اثر تیراندازی ، او موقتاً تیم را ترک می کند و قلب خود را بر روی عشق می بندد. اکنون تنها مراقبت او پسرش ، اومر است.
Berk Oktay Sinan Bahadır 126-250 پیوستن بازرس دیر به تیم ، اما همچنین سریع پذیرفتن. او خصوصیات مشابهی با مورات دارد و آنها مدتی پس از بازگشت به دوستان خوبی تبدیل می شوند. پس از کشته شدن الیف در روز عروسی آنها ، او تقریباً همه چیز را رها کرد اما متقاعد شد که دوباره به تیم بپیوندد. او بعداً به بخش مواد مخدر دیاربکر منصوب شد و سرانجام به عنوان متخصص مواد مخدر به تیم باز می گردد.
Zeynep Beşerler ملک سرتر 168-293 معاون بازرس. او بعداً به این تیم پیوست. او قبلاً به عنوان مواد مخدر کار می کرد. او یکبار ازدواج کرده بود و بعداً طلاق گرفت. او یک دختر به نام شیرین دارد. در ابتدا ، مسوت او را دوست نداشت اما این دو بعداً دوستان خوبی شدند. او نسبت به مسوت احساساتی دارد. در قسمت 293 ، او به اداره پلیس کایسری منصوب شد. معلوم نیست که آیا او برمی گردد یا خیر.
Alp Korkmaz Ali Akdoğan 1-594 بازرس. پلیس جوان. او در حال حاضر با دختر رزا ازدواج کرده است. به دلیل جوان ترین عضو تیم ، هم تیمی هایش اغلب با او تفریح ​​می کنند و او را "لاله" می نامند. او در تیم به عنوان تک تیرانداز خدمت می کند.
lemzlem Çınar Aylin Aydın 1-521 معاون بازرس. او در تیم به عنوان ناظر و تکنسین خدمت می کرد.
Boğaç Aksoy Volkan Acar 377-521 معاون بازرس. او و آردا دوستان خوبی هستند.
Tunç Oğuz Arda Atik معاون بازرس ناشناس. او و ولکن دوستان خوبی هستند.
Beste Seyhan Şamcı Eda Bulut 400-521 معاون بازرس. او به آیلین در نظارت کمک می کند.
Başak Atıcı Hande 400-521 پاسبان. جدیدترین عضو تیم همکارانش گاهی او را مسخره می کنند ، زیرا تجربه کافی ندارد.
Figen Evren Suat Çoban 1-447 همسر حسنی. او به شوهرش وفادار است اما اغلب او را ناخواسته با مشکل روبرو می کند. در روز عروسی پسرش متین با ماشین مورد حمله یک جنایتکار فراری قرار گرفت و جان باخت.
Gülcan Arslan Leyla Candaş 294-336 یکی از جدیدترین بازرسان تیم در کنار موزو. او قبلاً بازرس میز قتل بود. او در حال حاضر "بی تجربه" در تیم و متخصص در تحقیقات صحنه جنایت است.
Gizem Soysaldı Muazzez "Muzo" Kaplan 294-336 یکی از جدیدترین اعضای تیم در کنار لیلا. او متخصص بمب است با توجه به شخصیت سخت او ، او اغلب توسط سایر اعضای تیم ، به ویژه مسوت ، که تجربه استفاده از بمب ها را داشت ، مورد توجه قرار گرفت.
Onur Bay Tekin Çoban 1-594 پسر کوچکتر حسنی و سومین فرزند خانواده
تغییر شخصیت ها
قسمت های یادداشت شخصیت بازیگر
Pınar Aydın Pınar Soylu Akdoğan 1 دختر رزا و همسر علی. او نسبتاً تندخو و تندخو است. او گاهی از علی انتقاد می کند اما او را بسیار دوست دارد. 1-86
Sitare Bilge Pınar Soylu Akdoğan 2 87-125
kpek Yaylacıoğlu Pınar Soylu Akdoğan 3 126-521
Elvan Gear Pinar Soylu Akdogan 4 522-ادامه می یابد
Ozge Ozüstü Sule Coban 1 دختر کوچکتر Hüsnü و فرزند چهارم خانواده. 1-209
Magnolia Lover Sule Shepherd 2 210-521
Ecem Oz Sule Shepherd 3 522-ادامه دارد
فیلیز تاچباش ایلا سویلو 1 همسر رزا ، مادر پینار و مادربزرگ افه و زینپ (زینو). 1-250
Hülya Kalebayır Çelik Ayla Soylu 2 251-ادامه می دهد
شخصیت های اپیزودیک (فصل 6)
بازیگران قسمت یادداشت قسمت
Nail Kırmızıgül Cevher ıanlı/Cevher the Hunter 306-330 رفیق و دوست سابق مسوت که اکنون دشمن او است. او یک گروه ترور را می فرستد تا خانه مسوت را هدف قرار دهد و در قسمت 305 او را بکشد ، اما این تلاش شکست می خورد زیرا مسوت از حمله جان سالم به در می برد و یکی از زخمی های مهاجمان را زخمی می کند. مسوت در Ep شروع به تعقیب او می کند. #307. او مخالف اصلی فعلی سریال است. Cewher سرانجام پس از آخرین نبرد مشتی با مرگ مسوت مواجه شد ، که در آن مسوت پیروز شد و کوهر را خفه کرد.
Gökhan Mumcu Tarık Bostancı 302-305 مردی که تیم به طور اتفاقی در پرونده قتل و مخفیانه یک جنایتکار با او ملاقات کرد. او دوست پسر موازز شد زیرا هویت واقعی او برایش ناشناخته بود. پس از مشخص شدن قاتل کارگر خود ، تیم شروع به تعقیب وی کرد. وی توسط موازز شخصاً در Ep دستگیر شد. #305.
Cumhuriyet Kiper Mazlum 145- یک فرد دارای اختلال روانی که تحت حمایت تیم است. او در برخی قسمت ها ظاهر می شود.
Engin Kocagöz Canay 50- مخبر مسوت در منطقه Beyoğlu. او در برخی قسمت ها ظاهر می شود.
پخش کننده های بین المللی
کشور نام محلی تاریخ پخش شبکه
 خیابان قبرس شمالی کانال D 31 ژوئیه 2006
 بلغارستان Опасни улици bTV 24 مارس 2011
 عراق كۆڵانه‌كانى پشته‌وه‌ NRT2 2 آگوست 2015

مطالب مرتبط

Related posts

دیدگاه های مطلب

Comments 0
کد امنیتی رفرش