فراموشی پسورد ساخت اکانت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
قبلا اکانت ساخته ام !

مطالب پیشنهادی

Suggested Content

باریش فالای

آروین جاقی جمعه 12 آبان 1402 0

باریش فالای

باریش فالای (زاده ۹ آوریل ۱۹۷۲، بالیکسیر) یک هنرپیشه اهل ترکیه است.

زندگی و حرفه او

باریش فالای در 9 آوریل 1972 در منطقه ادرمیت بالیکسیر به دنیا آمد. به دلیل خدمات دولتی پدرش در شهرهای زیادی مانند آنکارا و دیاربکر زندگی می کرد. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان Kocatepe Mimar Kemal، او از دانشگاه آنکارا، دانشکده زبان، تاریخ و جغرافیا، گروه تئاتر فارغ التحصیل شد. او پس از 2 سال کار در تئاترهای خصوصی مختلف و تئاتر دولتی آنکارا، پس از قبولی در آزمون تاسیس در سال 1997 به هنرمندی تئاتر شهر کوجالی تبدیل شد. ماجراجویی تئاتر با هملت آغاز شد. او به بازی در نمایش هایی مانند اپرای سه کوروس دلاری، مهمان، کامیون، روبرتو زوکو، سرخ یورگونلاری، عزیزنامه، باریش، بهار نوکتاسی، یاشار نه یاشار نه یاشامیز، کارار کیمین و بسیاری دیگر ادامه داد.

او نمایشنامه های قصه پری دریایی و رویای یک شب نیمه تابستان را کارگردانی کرد. او به عنوان مربی در مدرسه تئاتر در داخل تئاتر کار کرد. او در دسامبر 2015 کار خود را در تئاتر شهر Kocaeli ترک کرد.

باریش فالای که کار خود در سریال تلویزیونی را با شخصیت های موفقی که در نقش های کوچک در کمدی های کمدی مانند تاتلی حیات، یاریم الما، دادی ایفا می کرد، آغاز کرد، اولین موفقیت خود را با شخصیت "Mücahit (Müco)" که در سریال تلویزیونی بازی کرد به دست آورد. علی. او در سریال تلویزیونی Ezel که بین سال های 2009 تا 2011 پخش شد، نقش "Ali Kırgız (Kerpeten Ali)" را بازی کرد. باریش فالای که با این نقش تحسین بسیاری از مردم را برانگیخت، از سوی «انجمن روزنامه نگاران مجله» به عنوان «بهترین بازیگر مرد» انتخاب شد. این بازیگر در سریال Al Yazılım که بین سال های 2011 تا 2012 منتشر شد، نقش «جمشید» را بازی کرد. او در سریال Medcezir که از سال 2013 تا 2015 پخش شد، نقش «سلیم سرز» را بازی کرد. سپس در سریال پارامپارچا به تهیه کنندگی اندمول یاپیم نقش شخصیت «هارون ارگووان» را بازی کرد.

مطالب مرتبط

Related posts

دیدگاه های مطلب

Comments 0
کد امنیتی رفرش