فراموشی پسورد ساخت اکانت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
قبلا اکانت ساخته ام !

مطالب پیشنهادی

Suggested Content

محمد کانگورن

آروین جاقی جمعه 12 آبان 1402 0

محمد کانگورن

محمد کانگورن (زادهٔ ۱ جولای ۱۹۵۱، افغانستان) یک هنرپیشه تئاتر ترکمن افغان است.

زندگی

تئاتر را از دبیرستان شروع کرد و در سال 1969 در تلویزیون افغانستان شروع به کار کرد. حدود 25-30 فیلم تلویزیونی وجود دارد. این بازیگر که در سال 1982 به ترکیه آمده بود، برای اولین بار در تئاتر کودک در غازیانتپ اجرا کرد. او در این سال ها زبان ترکی را نیز آموخت. بعدها در سال 1377 با بازی در سریال ایکی بهار ماجراجویی سریال تلویزیونی خود را آغاز کرد. او همچنین در سریال اووی بابا نقش ندیم، مرد هانیم آقا را بازی کرد. او در سال 2002 در سریال بریوان نقش شخصیت کارا دوران را بازی کرد.

در سال 2003، او با شخصیتی به نام ابوزر کومورکو در کورتلار وادیسی مورد توجه عموم قرار گرفت. جدا از شخصیت هایی که پیش از این بازی کرده، او را بیشتر با بازی در «دره گرگ ها» می شناسند. با این که بسیاری از تماشاگران نام او را نمی دانستند اما با این نمایش علاقه زیادی به او داشتند. او در فیلم دلی دلی اولما (1388) نقش «اللهیار» را بازی کرد.

در سال 2010، او با موفقیت شخصیت "Sıtkı Seyitoğlu" را در سریال تلویزیونی "Sakarya Fırat" عثمان امتحان به تصویر کشید.

او همچنین در فیلم «عملیات: آرگو» که بن افلک به عنوان کارگردان و بازیگر در آن حضور داشت و در 30 نوامبر 2012 اکران شد، نقش یک مغازه دار ایرانی را بازی کرد که وقتی از مغازه اش عکس گرفت بسیار عصبانی شد. او در فیلم فارسی صحبت می کرد.

او در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ در سریال تلویزیونی Eşkıya Dünyaya Akşamar Olmaz نقش حمدی بابا را بازی کرد.

مطالب مرتبط

Related posts

دیدگاه های مطلب

Comments 0
کد امنیتی رفرش