فراموشی پسورد ساخت اکانت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
قبلا اکانت ساخته ام !

مطالب پیشنهادی

Suggested Content

بیوگرافی شادی مختاری

آروین جاقی شنبه 04 دی 1400 0

شادی مختاری بازیگر جوان و تازه کار ایرانی متولد ۱۹ فروردین سال ۱۳۷۳ در تهران است. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد. وی مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دارد و بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری شروع کرده است.

او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند را هم انجام داده است و روزنامه نگار هم می باشد.

شادی مختاری از جمله بازیگران نوظهور و جدید سینما و تلویزیون ایران است که در سریال «جزیره»، نقش کاراکتر صحرا را بازی می‌ کند.

پیش از این حضور محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، کاظم سیاحی، اکبر زنجانپور، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، زهیر یاری، مینا وحید، امیر کاظمی، السا فیروزآذر و امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند به عنوان بازیگر در این سریال قطعی شده بود و قرار است در روزهای آینده بازیگران دیگری نیز به گروه ملحق شوند.

سریال جزیره، به قلم علی طالب آبادی است که منوچهر محمدی و امیر حسین حیدری تهیه‌ کنندگی آن را بر عهده دارند.

شادی مختاری پس از ۳ سال گذراندن دوره‌ های بازیگری و کار در تئاتر و فیلم کوتاه، با بازی در سریال “سایه بان” به دنیای هنر شناسایی شد.

وی در سال ۱۳۹۷ با نقش‌ آفرینی در فیلم سینمایی «هفت و نیم» به کارگردانی نوید محمودی وارد عرصه سینما شد.

شادی مختاری در مجموعه تلویزیونی “دلدار” به کارگردانی جمشید و نوید محمودی نقش «ندا» همسر رامین که سجاد دیرمینا این نقش را ایفا می کند، بازی کرده است و در این سریال در کنار بازیگرانی هم چون مریم بوبانی، الناز حبیبی، حسام محمودی، سوگل خلیق و بهزاد فراهانی ایفای نقش کرده است.

مطالب مرتبط

Related posts

دیدگاه های مطلب

Comments 0
کد امنیتی رفرش