فراموشی پسورد ساخت اکانت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
قبلا اکانت ساخته ام !

مطالب پیشنهادی

Suggested Content

مینه توگای

آروین جاقی جمعه 12 آبان 1402 0

مینه توگای

مینه توگای (زاده ۲۸ ژوئیه ۱۹۷۸، کونیا) یک بازیگر سریال تلویزیونی، سینما و تئاتر ترکیه است.

بهزاد ج. او با شخصیت «سونا» در سریال تلویزیونی کارآگاه بیر آنکارا شناخته می شود. این بازیگر که در نمایش‌های سماور کومپانیا و تئاتر دات شرکت داشت، برای بازی در نمایش کاراتاووک شایسته دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در سیزدهمین دوره جوایز آفیفه شناخته شد.

زندگی

او در 28 ژوئیه 1978 در قونیه، جایی که پدرش افسر بود، به دنیا آمد. تحصیلات متوسطه را در دبیرستان ینی لونت استانبول به پایان رساند.

در سال 1997 در نمایش کودک به نام Büyük Kulaklı Küçük Ayı که در تئاتر ماسال گرچک اجرا کرد شرکت کرد. در همان سال آموزش بازیگری خود را در مرکز هنری مجدات گزن آغاز کرد. او یکی از 13 دانش آموز از جمله اوزگه اوزبرک و اوزگو نامال بود که به دلیل بی انضباطی از یک کلاس 15 نفره محروم شدند. او در سال 1998 وارد کنسرواتوار دولتی دانشگاه استانبول شد. پس از فارغ التحصیلی، بازی در نمایشنامه های تئاتر را در Semaver Kumpanya آغاز کرد.

در سال 2003 در نمایش های شب دوازدهم و مجمع پرندگان به کارگردانی ایشیل کاساپوغلو بازی کرد. در همان سال با بازی در سریال Gülbeyaz شروع به بازی در سریال های تلویزیونی کرد. در سال 2004 در سریال تلویزیونی Adı Aşk Olsun و فیلم Gönül Yarası بازی کرد. او در Semaver Kumpanya در نمایش Mem ile Zin به کارگردانی Işıl Kasapoğlu و Bulent Emin Yarar بازی کرد.

مطالب مرتبط

Related posts

دیدگاه های مطلب

Comments 0
کد امنیتی رفرش